PROSEDUR TEMPAHAN

Assalamualaikumwarahmatullah... sekadar ingin berkongsi hasil kerja tangan untuk manfaat bersama

Thursday, May 16, 2013

Perca untuk dijual

Ehemm.. em...(sakit tekak plak kui..kui..)
Agak-agak ada tak orang nak beli perca kain. Punya lah menimbun (ye ke..?) sampai dah penuh satu container tu. 

Sebenarnya dah rimas nengok kan banyak sangat... Nak buang terasa sayang plak. Kalau rajin, memang banyak patch work yang boleh disiapkan tu.. Tapi yelah.. tah bile nak buatnya. 

So saya nak jual je lah... Seme ni kain campur2. Ada cotton, sb line.. satin, sutera... dan yang lain2 (tak dapat dikenal pasti apa jenisnya). Kalau timbang ada lebih 5 kilo kot. Jadi sila lah sesiapa yang berkenan. Harga... ? Herm... doploh dah le... Tapi kene amek kat umah saya (mari Nilai lah)

Tawaran dibuka sehingga saya masih bertahan.(tahan mata lah) selepas itu, alamat ke tong sampah lah.... (sayang u..!)

9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ada lagi ke boleh hubungi saya di zaisya73@gmail.com

    ReplyDelete
  4. ada lagi tak kak kain perca you? nak bole?

    ReplyDelete
  5. salam akak,,ada lagi tak kain perca? :)

    ReplyDelete
  6. de lg kain perca tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ada banyak kain perca. boleh email najwahalim16@gmail.com

      Delete
  7. ada lagi ke boleh hubungi saya di zaisya73@gmail.com

    ReplyDelete
  8. saya ingin mendapatkan kain perca jenis baju-T berkolar

    ADA TAK?

    Anda boleh e-mail saya di (cheongcollege2003@yahoo.com)

    ReplyDelete