PROSEDUR TEMPAHAN

Assalamualaikumwarahmatullah... sekadar ingin berkongsi hasil kerja tangan untuk manfaat bersama

Saturday, November 10, 2012

BARU

Hi semua... Tengah asah mood nak menjahit balik ni. Terfikir nak menjahit baju untuk diri sendiri. wat pakai kat umah. Memang selalunya saya pakai sempoi je kat umah. Dan lagi kat umah sendiri yang most of the day time memang dok sensorang jek, saya akan pakai as less as i can. :) Rimas.

Ada plan cuti sekolah ni nak balik umah mak lama sket. Sementelahkan ada adik nak nikah bulan 12 ni, husband suggest balik awal la sket. Rehat and tolong apa2 yang patut huhu... Bab rehat ok.. Bab menolong tu, taktau le apa yang saya boleh tolong sangat.

Ok...back to the topic. Saya terbang ke tempat saya slalu shopping kain2, dapatlah kumpulkan (cam banyak jek) fabrik2 nih.


Kain cotton murah jek. Nipis and tak panas. Maybe nak wat pattern  yang simple je kot. Bile tengok lelama yang stripey tu cam pelangi lak. Heheh... Sesuai ke nak wat baju. We'll see... Nantikan sambungannya.

No comments:

Post a Comment