PROSEDUR TEMPAHAN

Assalamualaikumwarahmatullah... sekadar ingin berkongsi hasil kerja tangan untuk manfaat bersama

Saturday, November 17, 2012

CUBA-CUBA

Hi there.
Nak share satu benda yang telah menarik minat saya sehari dua nih. Melihatkan anak-anak dara saya yang dua orang tu tak gemar berselimut (walaupun tidur dalam air-conditioned room) saya terfikir nak menjahit selimut ala-ala quilt gitu. Mana lah tau boleh buat deorang suka plak berselimut (harap-harap gitulah).
Saya dah pun mulakan dengan memotong kain untuk kak long. Meh nak intai sket projek cuba-cuba nih.


Baru susun2 jek. Saje nak tengok mana rupanya. Excited lak nampak hasilnya cam ni. Hem.. harap2 saya sabar le nak menjahit these small pieces of fabrics. Nak kene sambung gunting the rest. Most of it kain yang saya dah pakai untuk menjahit baju2 sebelum nih. 
So, nantikan hasilnya.
See you soon.

No comments:

Post a Comment