PROSEDUR TEMPAHAN

Assalamualaikumwarahmatullah... sekadar ingin berkongsi hasil kerja tangan untuk manfaat bersama

Friday, January 18, 2013

LAGI2 PEASANT

Masa balik dari Nilai3 semalam singgah kat Nilai Square. My MIL nak beli kain pasang. Bukan takde kat Nilai3 tapi dah banyak sangat jadi putus selerea nak membeli. Kat Nilai Square pun takde orang. Almaklumlah Jumaat.

Pegi satu kedai yang terkenal ngan stok kain cotton nya, saya beli beberapa helai (nanti saya share gambo bebanyak yek) antaranya yang nih.

corak paisley yang cantik

Biasanya saya tak berapa suka corak ni, tapi yang ni nampak lain sket. Maybe with the right color combination its more attractive.
Petang semalam juga saya mengerjakan kain ni sebab BIL nak balik Tganu esok (Saturday) Saya terfikir something yang memang cepat, maka hasilnya jadilah begini. Dalam Sejam sahaja (off course with some interruption :))
a peasant blouse

With a matching pant of course.

Nak tunggu owner punya gambar with this new outfit. Bukan apa, kot2 terkecil / terbesar. Sebab saiz dia main agak2 jek.

Ada lagi projek menunggu. Tapi kene siapkan tempahan baju pelanggan dulu. Hermm.. Semoga sihat dan bertenaga sampai melahirkan... InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment