PROSEDUR TEMPAHAN

Assalamualaikumwarahmatullah... sekadar ingin berkongsi hasil kerja tangan untuk manfaat bersama

Wednesday, October 16, 2013

HEAVY COTTON IN THE HOUSE

Selamat menjengah blog yang dah lama tak di 'update' nih. Sudah jarang sekali merajinkan diri mem'blog'. Masa lebih pada baby and urusan lain. Selalu online di fb sahaja. Pada yang mencari-cari untuk menempah baju boleh join saya di fb. Sila add friend to juneazmira

Nak war-warkan di sini, saya telah mula mencebur kan diri dengan perniagaan kain. Setakat ni, saya banyak menerima tempahan heavy cotton. Kain ni sesuai untuk langsir. Juga mmg glamer pada peng'kraf'2 beg, bekas pensel, sarung kusyen dan lapik meja.

Antara design yang sesuai untuk langsir rumah


 Langsir untuk anak bujang


Yang ni plak untuk sarung "kitchen aid"



Apa kata try corak ni untuk sarung kusyen rumah :)


Banyak lagi design yang pasti memikat hati anda. Harga? Dari rm10 - rm12 semeter (exclude postage). Murah kan... Lagi best sebab saya terima order seminima 1m sahaja. Apa lagi.. Cepat2 jangan lambat..

call@sms/email/pm di fb juneazmira.Saya tunggu...

No comments:

Post a Comment